2011. augusztus 18., csütörtök

Gyümölcsös-joghurtos torta

Kicsi lányom első születésnapjára készült ez a torta. :)



Hozzávalók (24 cm-es tortaformához):

12 db babapiskóta, pici vaníliás cukros tej, 3 pohár natúr joghurt, 1 nagy csomag zselatin, 8 evőkanál kristálycukor, 4 dl habtejszín, gyümölcs, tetejére tortazselé

A babapiskótát langyos vaniliás tejben megforgattam, majd a tortaforma aljára tettem.
A kristálycukrot összekevertem a zselatinnal, ráöntöttem a joghurtokat, összekevertem, majd forráspontig összemelegítettem az egészet. Hűlni hagytam, de csak annyira, hogy a zselé még ne kössön meg.
Közben a habtejszint felvertem, majd óvatosan a zselatinos masszához kevertem.
A babapiskótára tettem egy vékony réteget ebből a krémből, majd megszórtam gyümölccsel (én őszibarackot kockáztam bele), majd ráöntöttem a többi krémet.
A tortát hűtőbe tesszük, hagyjuk megdermedni, ezután a teteje tetszés szerint díszíthető. (én őszibarackot, cseresznyét és tortazselét használtam)

A krém variálható úgy is, hogy gyümölcsjoghurtból készítjük, de ekkor fele annyi kristálycukor is elég a krémbe!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése