2011. március 2., szerda

Bonnie féle fahéjas almával töltött amerikai palacsinta

Kedves ismerősöm, Bonnie oldaláról származik a recept és az ötlet is, én annyit változtattam rajta, hogy egy pici cukrot tettem még a tésztába.

Az almát meghámozom, lereszelem, cukorral, fahéjjal ízesítem.
2 tojás fehérjét kemény habbá verem, majd egy másik tálban 12 dkg lisztet, késhegynyi sütőport, kb egy evőkanál cukrot, 1,5 dl tejet és a 2 tojás sárgáját robotgéppel csomómentesre összekeverek, majd óvatosan hozzákeverem a kemény tojásfehérjét is.
A masszából a palacsintasütőbe teszek néhány kanállal. (Én a hagyományos palacsintánál kisebbeket csináltam)
A közepébe a fahéjas almából is kanalazok, majd arra még teszek egy kis tésztát, vagy húzok rá oldalról.
Mindkét oldalán megsütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése