2011. május 9., hétfő

Grízpuding

A recept szintén nosaltyról való, itt található.

Nagyon finom, hihetetlenül könnyű, az egész adagot meg lehetne enni egyszerre. :)
Mi csoki,- és áfonya öntettel ettük, de csak úgy magában is nagyon jó íze van.
Fényképet megint nem hoztam, pedig most akartam, szépen be is "állítottam" a pudingot a fotózáshoz, öntettel, mindennel, csak mire visszaértem a fényképezővel ( kicsit tovább tartott, mert töltőn voltak az elemek, még azokat is bele kellett pakolni), addigra a kicsi fiam szerzett magának egy kanalat és már a felét megette. :)
Én meg nagyon örültem neki, hogy végre valamit jóízűen eszik, mert már megint nagyon rossz evő lett. Így ennyit a fényképről, de szerintem hamarosan pótolom, mert biztosan csinálok még belőle. :)

Hozzávalók: 1 liter tej, 10 dkg búzadara, 10 dkg cukor, 1 csomag vaníliás cukor, 3 tojás.

A tojásokat kettéválasztom, a fehérjét pici sóval kemény habbá verem. 9 dl tejet felteszek a gázra melegedni.
A sárgáját kikeverem a cukorral és a vaníliáscukorral, majd 1 dl tejet hozzáöntök, jól összekeverem vele.
A maradék tejet felforraljuk, ha forr, hozzáadjuk a búzadarát, újraforrásig folyamatosan keverjük, majd óvatosan hozzáöntjük a tojásos keveréket, jól elkeverjük vele, majd levesszük a tűzről.
Gyorsan és óvatosan hozzákeverjük és beledolgozzuk a tojásfehérjét is.
Kis tálkákba adagoljuk a pudingot és kihűtjük.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése