2011. június 2., csütörtök

Tejszínes, bazsaliomos csirke, gnocchival

Az eredeti recept itt olvasható, én persze változtattam rajta egy kicsit. :)

Nagyon finom lett, most ettünk először gnocchit, de tetszett mindenkinek, férjem áldását adta rá, hogy máskor is csinálhatok ilyet, kicsi fiam pedig megette mindet, amit tettem neki. :)

Hozzávalók:

50 dkg csirkemell, 5 dl főzőtejszín, snidling hagyma, bazsalikom,  reszelt sajt, só, bors, 1 csomag gnocchi

A csirkemellet csíkokra vágtam, olajon fehéredésig sütöttem, sóztam, borsoztam. Hozzáadtam a tejszínt, snidlinget, bazsalikomot (én szárítottat használtam) és a reszelt sajtot (épp trappista volt itthon). A tejszínhez egy pici lisztet is kevertem, de épp csak egy keveset.
A gnocchit külön megfőztem, majd miután elkészült, hozzákevertem a tejszínes csirkéhez, egyet forraltam rajta és készen is lett. :)
Friss paradicsomkockákkal és reszelt sajttal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése