2011. február 18., péntek

Brassói aprópecsenye

Fél napig gondolkodtam, hogy mi legyen a mai ebéd, mire eszembe jutott, hogy már nagyon régen csináltam brassóit. Eddig nem így készítettem, most kicsit variáltam rajta, nem bántam meg. :)

A husit vékonyabb csíkokra vágtam. Egy szelet füstölt szalonnát vékony szeletekre szeltem, kevés olajon megpirítottam, majd hozzáadtam 1 nagyobb fej vöröshagymát, amit csak félbevágva felszeleteltem, és tettem még bele 3 gerezd fokhagymát is. Kicsit megdinszteltem, majd rátettem a husit.
Pirospaprikával, borssal, sóval és majorannával (jó sokkal mert mi úgy szeretjük) megszórtam és egy kis ideig nagy lángon pirítottam.
Kis vizet öntöttem hozzá, majd fedő alatt, gyakran kevergetve puhára főztem.

Köretként sült krumpli járt hozzá és savanyúság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése