2011. február 15., kedd

Toszkán csokitorta

Ez a hihetetlen csokibomba Valentin-napra készült a férjemnek, aki nincs nagyon oda az édességért, de ez nagyon ízlett neki is.
Szerintem is eszméletlen finom, csokiimádóknak kötelező!!! A recept Heribnek köszönhető a tanyás fórumról.

Hozzávalók: 20 dkg keserű csoki, 20 dkg vaj (én margarinnal csináltam), 10 dkg liszt, 30 dkg cukor, 6 tojás

A sütőt 180 fokra előmelegítem. Egy tortaformát sütőpapírral kibélelek (én 24 centisben csináltam).
A csokit felkockáztam, a margarinnal együtt gőz fölött felolvasztottam.
A lisztet, a cukrot, a tojást habverővel jó krémesre, habosra kevertem, majd a felolvasztott csokit óvatosan hozzákevertem (már nem habverővel).
A masszát a formába öntöttem és kb 40 percig sütöttem.
A torta kívül ropogós, belül pedig krémes. Felvágás előtt teljesen hűlni hagyjuk.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése