2012. február 21., kedd

Beré, Tócsni, ki minek nevezi

Valamiért úgy alakult, hogy az elmúlt pár év során, amióta ténylegesen tevékenykedem a konyhában, még sosem készítettem berét. Tegnap ezt egy kis kedves "szurka-piszkával" a tudomásomra is hozták, így eldöntöttem, hogy akkor MOST van itt az ideje és csak azért is megcsinálom! :)

Konkrét receptet most nem is írok, mert semmit nem mértem le, csak pakoltam bele a "cuccot":
Kb. 1,5-2 kg burgonyát, 2 tojást, sót, borsot, 3-4 gerezd fokhagymát, majd pár mérőkanál lisztet.

A krumplit nyersen, nagylyukú reszelőn lereszeltem, ráütöttem a tojásokat, hozzáadtam a sót, borsot, belereszeltem a fokhagymát, végül a lisztet is beletettem. Kicsit kóstolgattam, majd forró olajba pakoltam kb. egy púpos evőkanálnyi halmokat, letapicskoltam és szépen megsütögettem.
Nagyon finom lett, megdicsértek! :) Úgyhogy ezentúl bátran állok neki ennek is. :)


A képen egy kis fokhagymás-tejfölös mártogatós van a beré mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése